Livrare gratuită la toate comenzile peste 500,00 Ron, cod cupon “JuBijoux2021”


Str. Ștefan cel Mare, Nr. 28, Bacau

+(40) 755 336 712

Cart

Livrare gratuită la toate comenzile peste 500,00 Ron, cod cupon “JuBijoux2021”

HELP & FAQ

Mai jos sunt întrebări frecvente, este posibil să găsiți răspunsul la întrebările dvs.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec id erat sagittis, faucibus metus malesuada, eleifend turpis. Mauris semper augue id nisl aliquet, a porta lectus mattis. Nulla at tortor augue. In eget enim diam. Donec gravida tortor sem, ac fermentum nibh rutrum sit amet. Nulla convallis mauris vitae congue consequat. Donec interdum nunc purus, vitae vulputate arcu fringilla quis. Vivamus iaculis euismod dui.

Trebuie să creez un cont JUBIJOUX pentru a face o achiziție?

Nu, nu trebuie să aveți un cont JUBIJOUX BACAU pentru a plasa o comandă, puteți comanda ca oaspete. Cu toate acestea, având un cont JUBIJOUX BACAU ave-ți multe avantaje. De exemplu, vă oferă șansa de a remodifica s-au anula comanda în termen de 30 de minute de la plasarea comenzii. De asemenea, vă puteți conecta la contul dvs. în orice moment și puteți vedea starea curentă a comenzii în istoricul comenzilor. Înscrierea în contul JUBIJOUX BACAU este foarte ușoară și durează mai puțin de un minut.

Cum sunt prețurile dvs. mai mici decât cele ale altor bijutieri?

JUBIJOUX BACAU funcționează atat in online cat si in magazine fizice, evitând multe costuri inutile, în timp ce mulți comercianți cu amănuntul sunt obligați să plătească costuri ridicate pentru lucrul în magazine fizice. Puteți citi Politica Prețurilor pentru mai mult informatii.

Cum pot să știu că compania dvs. este reală?

JUBIJOUX BACAU operează în aproape in toata Romania. Fiecare dintre birourile noastre sunt înregistrate la autoritățile juridice și comerciale. Suntem o companie înrădăcinată și ne străduim să extindem birourile locale pentru a oferi clienților noștri servicii mai bune.

Cum pot personaliza un element?

Site-ul nostru vă oferă un control deplin asupra oricărui articol de bijuterii pe care doriți să-l cumpărați. Avem o gamă largă de opțiuni pentru metale, pietre prețioase, carate de piatră și alte caracteristici ale produselor, cum ar fi lățimea, grosimea, profilul și suprafața (finisaj), în funcție de design.

Pot modifica sau anula comanda mea?

Da, puteți să modificați unele dintre detaliile comenzii dvs. (cum ar fi dimensiunea , adăugarea sau eliminarea siglei și gravurii personale) sau chiar să o anulați în primele 30 de minute de la plasarea comenzii. Trebuie să vă conectați mai întâi la contul dvs. JUBIJOUX BACAU. După ce v-ați conectat, puteți accesa pagina „Contul meu”, puteți vizualiza comenzile dvs. și puteți modifica sau anula comanda. Modificarea sau anularea unei comenzi poate fi efectuată numai de către client, nu de echipa de asistență pentru clienți.

Aveți cutie cadou JUBIJOUX disponibilă pentru cumpărare?

Cutia cadou JUBIJOUX BACAU sunt livrate numai cu achiziționarea produselor de la JUBIJOUX și nu pot fi vândute separat.

Este avantabil să cumperi online la JUBIJOUX?

Cumpărarea pe site-ul JUBIJOUX BACAU este la fel ca un magazin de bijuterii privat dedicat pentru tine. Este foarte ușor să vizualizați orice produs combinat cu metalul și piatră prețioasă aleasă de dvs. Magazinul este disponibil 24/7 îl puteți accesa la confortul casei dvs., la birou, chiar și la o cafenea în timp ce vă relaxați și discutați cu prietenii.

Magazinul online JUBIJOUX vă oferă diferite metode de plată, precum și o echipă de asistență pentru clienți care vă va ajuta cu oricare dintre întrebările dvs. Și nu trebuie să faceți nimic altceva decât plata și așteptarea curierului! Bijuteria va fi produsa cu mare grijă numai pentru dvs. și expediata la adresa dorita. Și toate acestea vor fi la prețuri foarte accesibile, precum și la cele mai înalte standarde de calitate. Economisiți puțin timp și răsfoiți produsele noastre pentru a descoperi mai multe beneficii!

De ce nu am primit un e-mail de confirmare pentru comanda mea?

Dacă așteptați un e-mail de confirmare a comenzii, dar nu l-ați primit, vă rugăm să vă asigurați că ați efectuat plata și ați văzut pagina de confirmare a comenzii pe site-ul nostru. Dacă sunteți sigur că tranzacția a avut succes, verificați e-mailurile dvs. din spam pentru a vă asigura că e-mailul de confirmare nu a fost blocat de căsuța de e-mail. Dacă tot nu îl puteți vedea,contacta-ti echipa noastră de serviciu clienți pentru ajutor. Nu uitați să ne adăugați la lista dvs. de e-mail securizată dacă utilizați setări avansate de securitate pentru cutia poștală Puteți contacta echipa noastră de asistență clienți accesând acest link: https://www.jubijoux.ro/contact/